Re: karta graficzna 2D - co wybra

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 09:51:27 MET DST

> 1. ATI RADEON VE 64MB TV OUT -- DUAL HEAD - 265 zł
> 2. ATI RADEON 7500 64 DDR TV BOX -- 345
> są też lepsze, ale dla mnie za drogie. Co te dwie karty sobą reprezentują?

1. Radeon VE = Radeon 7000
powiedzmy ze to karta zblizona do GF2 MX200 (wydajnoscia) ale pozbawiona
jednostki T&L - ale skoro chcesz do 2D to OK
2. Radeon 7500 to odpowiednik GF2 Ti - ale skoro twierdzisz ze 3D to nie dla
Ciebie to IMHO mozesz ja odpuscic (chyba ze na zapas lub na wszelki wypadek)

podejzewam ze to "klony" - bo oryginalne ATI ida ostatnio na rynek
polnocnoamerykanski :-(
jak kupujesz klona to nie przez NET itp - najlepiej sprawdzic co dany
egzemplaz soba reprezentuje (chodzi o jakosc obrazu w roznych
rozdzielczosciach i przy duzym odswiezaniu - np 100Hz) czyli odpalenie "w
sklepie" przed zakupem - bo te karty Low-Endowe czasem maja tragiczny
obraz - np zdaza sie ze wszystko wyglada ladnie przy odswiezaniu 85Hz a przy
100Hz obraz albo faluje albo jest nieczytelny niezaleznie od rozdzielczosci
:-( itp

pozdrawiam