Re: NAGMINNIE wieszający się system

Autor: bart (bartsoft_at_o2.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 09:33:04 MET DST

Użytkownik "Bartek" <domini3_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Nagminnie zawiesza mi się system, i wowczas pozostaje tylko ręczne
> zresetowanie komputera gdyz nawet "alt+ctrl+del" nie pomaga:((
> Co to moze byz za problem?
> Chcialbym dodac iz formatowalem dysk, i niestety to tez nie pomoglo:((
> Z gory wielkie dzieki za pomoc.
> P.S. System z ktorego korzystam to WindowsME.

   Najlepsza rada w tej sytuacji jest zmiana systemu. Jakies kilka miesiecy
temu mialem dokladnie ten sam system i te same troblemy, nie pomagalo nic
ani formatowanie ani defragmentacja i kilkukrotna ponowna instalacja,
wszelkie programy do optymalizacji rowniez zawiodly nie mowiac juz wszelkich
innych probach, system wieszal sie caly czas . Jedyna rada to zmienic system
bo WinMe jest tak niestebilny, ze raczej szkoda miec u siebie to (...).

Pozdro