Re: Jakie sa najcichsze dyski?

Autor: SirDavid (wytnij-toadamd_at_fastmail.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 08:52:21 MET DST

On Thu, 3 Oct 2002 18:09:48 +0200, Witold Władysław Wojciech Wilk
<maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl> wrote:

>nie. maxtor d540x jest cichszy od b4. porównywałem oba.

Ja swojej b4 nie słyszę wcale, nie wiem co w takim przypadku może
oznaczać "cichszy".
Inna sprawa, długo masz tego maxtora? Gdzieś czytałem, że dyski
maxtora owszem są ciche, ale tylko na początku. Z czasem stają się
głośniejsze. I tak właśnie było z moim, tyle że starszym, 20 giga.
Modelu już nie sprawdzę bo się go pozbyłem. Po kilku miesiącach stał
się tak głośny, że trudno było przy nim wytrzymać.

Adam.