Re: Radeon 9000, XP i wieeelki problem !

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 07:44:12 MET DST

Użytkownik $Szalony_Kapelusznik$ <szalony_kapelusznik_at_wp.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:aniok9$7ti$1_at_news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Wzialem sobie do testow Radeona 9000 Pro (Super Grace lub Sapphire - ale
> mniejsza o to). Instaluje w kompie, odpalam, instaluje sterowniki
(Catalysty
> 6-13-10-6166), instalator rebootuje kompa, wszystko jest cacy i slicznie,
> ustawiam rozdzielczosci, normalnie wszystko pomyka.
> Wykonuje nasteny reset kompa i jest po systemie !!!
> Podczas bootu pisze ze brakuje mu pliku - katalog windows\system32:
hal.dll
> (skopiowalem), ntoskrnl.exe (skopiowalem), to mu brakuje lub jest
uszkodzony
> windows\system32\config\system... i tak w zasadzie do usranej
> smierci...przynajmniej mi sie nie udalo dobrnac do konca. Pomaga reinstal
> systemu.
> Zjawisko jest powtarzalne, zarznalem w ten sposob z 15 instalek systemu
:),

o to uparty jestes !!! :-)

> instalowalem na czysty i w roznej kolejnosci. Wszystko na nic. Zawsze to
> samo.
> W innym kompie pod Win2000 chodzi wszystko OK.
> Ma ktos jakis pomysl !??
> Mastahy pomozcie !!! Solidna porcja browaru czeka !!!
> Przejzalem archiwum grup i kilka stronek o sprzecie - nikt nie ma mojego
> problemu ! Co to moze byc ?
> Jakies koncepcje, jakies idee ?
>
> Moja konfiguracja: ASUS CUBX (ze zintegrowanym kontrolerem Promise
ATA100),
> PIII 800, SB Live!, 256MB/133 i wszystko ! Normalnie uzywam GeForca 256
DDR.

zapytam czy dysk na tym kontrolerze czy do normalnego IDE ??
i pytanie drugie : czy jak juz instalowales system te 15 !!! razy to wpadło
ci do głowy spróbowac np. innych sterowników ??