upgrade procesora

Autor: adrin (adrin.no.spam_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 05:51:09 MET DST

czesc, chcialem wymienic procesor jak najmniejszym kosztem i nie wiem jaki
wariant byloby najrozsadniej wybrac. Moj sprzet to asus p2b + cel 300. Do
tej pory myslalem nad wsadzeniem jakiegos szybszego celerona do starej
plyty, ale takie rozwiazanie wydaje sie troche nieoplacalne(ze cel 800
200zl + przejsciowka). Zaczalem wiec myslec o zmianie plyty na jakas tania
pod socket a, ktora obslugiwalaby moje stare dimmy 133, tak zebym nie
musial kupowac drogich ddr-ow. Chcialem sie wiec zapytac czy takie plytki
dalej sa dostepne w sprzedarzy(pewnie tak) a jesli sa to na jakich
chipsetach i czy beda na nich pracowac nowe durony(np 1,2)?

--
adrin | adrin(at)skrzynka.pl | gg:420749