Re: Gwarancja na dyski maleje do 1 roku

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 02:35:08 MET DST

Witold Władysław Wojciech Wilk
<maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl> wrote in

> ale trzeba kupić od razu dwa, zrobić mirrora i modlić się, aby oba na
> raz nie poleciały :)

i tak wychodzi 2 x taniej :P

> hmmm...
> dzwiek
> tuner
> scsi
> modem
> sieciowka
>
> to jest 5. zwykle tyle tego na płytach jest. czasami to nawet 6.
> często dźwięk integra :)

hmm nie z moim coolerem na grafice :DD

> ale on je już chyba wprowadził :)))

no to ci sie kluciles ze nie ma ? :)

> o bosh... najmniejszą. pozatym na allegro można dorwać
> kontroler+dysk+taśma za 700-800 i wsio nowe (raz zeszła sama 18GB
> Cheetah na gwarancji za... 320...).

MGB ja chyba kupil :D mial i sie rajcowal jakas 18GB ze taka fajan i
fogoole .. no to super ale FPS mu nie przybylo a i winda sie nieiwele
szybciej odpalala :P

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod