Re: Plyta pod serwer

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 02:11:56 MET DST

Witold Władysław Wojciech Wilk
<maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl> wrote in

> duby smolisz :)
>
> msi bx master:
> 256+256+128+64
>
> ta ostatnia jest jedno-bankowa

2 ostatnie sa jedno bankowe i dlatego to dziala , 2 pierwxsze sloty lykaja
kosci 2 bankowe (u ciebie 2x 256) , 2 nastepny tylko 1 bankowe kosci (czyli
128 i 64) :P

> duby waść, duby :)

czekitaut i przepraszaj :P

> a bodaj chektor powiadał, że msi bx master jest

BXMaster to byla jaks pomylka , ile ja sie nasluchalem booli na ta plyte :P
juz bym wolal Gigabyte BX2000+

> chodzi ;> ). bo ramy kolejno: pqi, spectec, m.tec, kingston. :)

spectec to kszak , w miare ale kszak, reszta spoko kostki

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P