Re: CUSL2-C, Problem

Autor: Tomek (thnet_at_wp.plUSUNTO)
Data: Fri 04 Oct 2002 - 00:24:44 MET DST

> Płyta obsługuje na pewno x4, może z kartą coś nie tak?

a może w biosie ustawione na x2 ???

> Inna sprawa, że
> ten Asus ma brzydki zwyczaj przestawiania na x2, ale to dopiero w
> okolicach FSB >140 MHz.

Dokładnie to przy 139 jeszcze jest x4 a już przy 140 tylko x2. Ewidentnie
Asus "broni" stabilności przetaktowanego AGP. Przy FSB 140 to AGP 70 i
więcej przy dalszym podnoszeniu taktowania. Zejście do x2 może pomóc
niektórym co bardziej wrażliwym na to kartom (podobnie jak wyłączenie Side
Band Addressing)

Choć moin zdaniem przesadzili, mogli zostawić decyzję użytkownikom (opcja
bios) Zresztą są chyba jakieś nieoficjalne biosy do tych płyt bez tego
zabezpieczenia.

P.S ja to "ćwiczyłem" na TUSL2-C ale w tej kwestii zachowuje się ona tak
samo jak CU... :)))

Tomek