Re: [pyt] Build by ATI or not..

Autor: zilog (zilog_at_wp.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 23:13:33 MET DST

> Mam taki problem - pytanie odnosnie karty graf PCI: ATI 3D Rage II+DVD,
4MB
> Nie ma na niej charakterystycznego dla wyprodukowanych przez ATI kart ozn.
> "built by ATI"; AFAIR jest tylko rok: 1997
> Pytanie: czy karta ta zostala wyprodukowana przez ATI, czy to moze jakis
> klon?
> Nie jestem w 100% pewien, ale ATI dawniej nie sprzedawala chyba swoich
> chipsetow innym producentom... (?)

dokładnie taki sam model mam przed oczyma:
(oryginał)
u góry jest napis (biały lakier):
(c)1997 ATI TECHNOLOGIES INC.
poza tym nic, żadnego logo, built by itp.
z tyłu u góry taki sam napis jak z przodu tylko że
"wygrawerowany" w laminacie.
po zatym jakiś FCC statement i "declaration of conformity" zaczynający
się od: "we the responsible party, ATI RESEARCH INC..." itd

po tym chyba można poznać

.zilog