Dzwiek - pomocy!

Autor: Grzech (zulus25_at_wp.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 23:22:12 MET DST

Witam

Kto sie zlituje i poczestuje mnie jakas madra rada?
Problem jak wspomnialem tkwi w dzwieku, ktory to za cholere nie chce sie
zgodzic
z odtwarzanymi filmami w divx-ie:((
Komp - celus 600, z riva16, 128mb ramu, dzwiek mint cmi 87costam i to na
chipsecie via.
Divixy wymienialem od 3-ki poczynajac, sp via 4in1 poprzez kilka starszych
po najnowszy,
drivery do dzwieku tez 3 rozne probowalem, zmienialem przerwania dla k.
dzwiekowej.
I pomysly mi sie koncza:(
A jak wetknalem tam sbliva to wszystko dziala super i mam wrazenie ze komp
szybciej chodzil.
Siakies pomysly?

Pzdr.
Grzegorz