Re: Zasilanie plyty P Pro...

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 23:12:59 MET DST

plonker napisał:

>ja kupilem niedawno plyte pod 486 i tez mam gniazdo zasilania ktorego nie
>widizlame wczesniej (moze to samo mamy?)

1) fajny nick

2) czy slowo widizlame jest specjalnie przekrecone?

3) poszukaj na tej swojej plycie nastepujacych napisow: "olivetti",
"helwett-packard", "compaq", "dell", "IBM"; pewnie masz plytke z
firmowego sprzetu;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?