Re: Jaki system plików NTFS czy Fat32 ?

Autor: AnTyCh (antych.n0spam_at_irc.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 23:12:09 MET DST

/// Kaszpir /// wrote:
> Jaki polecacie sytem plików pod winXp ?

NTFS

> fat32 czy NTFS (ten z WinXp chyba wersja 5.0)

5.1 / 3.1 - to to samo

> Dysk 40Gb , 3 partycje (4GB i 2x 16,7GB)

zrobilbym na twoim miejscu jedna partycje z tych dwoch duzych

> Zastosowanie : praca, rozrywka (gry,filmy) , internet.
>
> Nie interesuje mnie zgodnośc z Win98 bo już z WinXp nie wróce na
> Win98 :-)
>
> Co będzie ciekawsze i dlaczego ...

Chyba ani fat ani ntfs nie jest specjalnie ciekawy, roznicy w pracy
pewnie nie zauwazysz, na ntfs ci sie co najwyzej rzadziej bedzie
wlaczal chkdsk po restarcie i bedziesz mial mozliwosc kompresji
i szyfrowania plikow.

--
Karol,   ICQ# 75033121  irc #utpl #prgk