mnoznik w Athlonie XP zablokowany

Autor: Alarmus (alarmus_at_nospam.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 21:44:50 MET DST

Spalil mi sie roczny Athlon 1.4 GHz ten model naprawde pobieral b.duzo pradu
i wydzielal duuuzo ciepla.
Nawet go nie podkrecalem bo i tak mialem klopoty z temperatura.
Teraz zakupilem odpowiednik czyli Athlon Xp 1600 (1.4 GHz) i pradu pobiera o
wiele mniej oraz temperatura duzo nizsza.
Podkrecilem go magistrala z 133 MHz na 150 MHz co w wyniku dalo mi 1575 MHz
i bios teraz wypisuje Athlon XP 1900+
Przy ustawieniu szyny na 152 juz jest niestabilny i komp sie wiesza
(temperatura dalej ok przy robieniu DiVxa z DVD dochodzi do 50 st) napiecie
rdzenia podnioslem o 0.1V do 1.85V.
Moja plyta to Epox 8K7A. Pamiec DDR 256 Mb. Riva TNT2 tez podkrecona

Mam nastepujace pytanie jak zdjac blokade mnoznika procesora ? Bo jak bym
nie przelaczy to mam caly czas X10.5.

Pozdrawiam Alarmus