Nowy z pro¶b± o opinie - wyciszenie kompa

Autor: TeodorHornitz (teodorhornitz_delete__at_wp.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 21:32:24 MET DST

Witam wszystkich
Jestem nowy na grupie ale proszę o wasza opinie, znalazłem w internecie
rodzim± firmę oferuj±c± materiały do wyciszenia kompa, mam nadzieję że nie
zostanę pos±dzony o spam bo chodzi mi opinię grupowiczów na temat tych
materiałów, ta firma to abcsoundlab, czy kto¶ już korzystał z ich
materiałów, a jeżeli tak to jakie wrażenia
mój komp ryczy jak wół i nie bardzo umiem sobie poradzić, - trzy wiatraki +
dyski itd
Jeżeli Ľle trafiłem to proszę chociaż o informacje gdzie
teodor