Re: Dysk.

Autor: Robert P. (zyx123_at_poczta.zonet.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 19:24:18 MET DST

Użytkownik "recone" <recone_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Mam problem z ktorym nie umiem sobie poradzic. Podczas usuwania partycji
> linuxowej programem fdisk caly czas pokazywalo mi sie, ze istnieja dyski
> logiczne do usuniecia, jednak gdy chcialem je usunac program twierdzil ze
> zadnuch nie ma... wiec zrezygnowalem z fdiska i postanowilem usunac
pratycje
> podczas instalacji windowsa XP. Jednak przy kasowaniu partycji windows sie
> zawiesil. Od tego czasu nie moge nic zrobic z dyskiem. Gdy jest podlaczany
> [...]
 troche przekombinowales, fdisk nie usuwa partycji linuxowych , musisz uzyc
"fdiska" linuxowego np. Disk Druida.
Z tego co piszesz "Gdy jest podlaczany jako drugi nie mozna odpalic
systemu" - nie mozna odpalic systemu, ale ... komputer sie nie zawiesza,
wiec podlacz go jako drugi (cokolwiek to u Ciebie oznacza - jako slave,a
moze na drugim kanale EIDE) i uruchom plyte instalacyjna Linuxa z napedu CD
ROM, zlikwiduj partycje linuksowa/e i reset, potem moze sie jeszcze przydac
komenda fdisk /mbr, spartycjonowanie dyku fdiskiem i format i powinno byc
ok.

Robert P.