Musze sobie taniego CD-R sprawic.

Autor: kaem (madzia0k_at_wizard.ae.krakow.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 18:54:27 MET DST

Skonczyl sie ostatnio moj naped Samsung 32x,
wiec rozgladam sie za nowym. Kumpel poradzil
mi, zebym kupil od razu nagrywarke. Wiem, ze
sa przerozne opinie na temat uzywania cd-r jako
cd, ale uzywam napedu CD raczej rzadko, a jesli
chodzi o wypalanie plytek, to najwyzej kilka
w miesiacu, wiec mysle, ze jakas tania nagrywarka
bedzie dobra.
Przeszperalem wiec oferty pod kątem tych naj-
tanszych, Was chcialem poprosic o zopiniowanie
ponizszych, tzn. ktore brac pod uwage przy kupowaniu,
bo cenowo sa zblizone (wszystkie do 300 PLN).
Generalnie zalezy mi raczej na niskiej cenie, niz
szybkosci i osiagach.
Tak wiec:

Memorex 40/10/40

Lite-on LTR-40125S 40/12/48