Ratunku - dysk mi padl

Autor: AgEnT (agentj23_at_go2.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 23:33:17 MET

Witam
    Mam wielki problem. Zainstalowałem program do defragmentacji dysku pod
xp O&O Defrag Professional Edition. Defragmentowałem dysk (40 GB Barracuda
IV podzielony na 2 partycje fat32, nie jest to dysk systemowy) i w pewnym
momencie dałem anuluj. Potem jak chciałem wejść na ten dysk to już się nie
dało. Zresetowałem kompa, weszłem do biosu a tu pusto. Bios widzi tylko dysk
systemowy a drugiego nie. Uruchomiłem partition magica to samo nawet nie
widzi dysku. Co to moze być ? Pomóżcie dajcie jakieś porady, może jakiego
programu użyć. Czy da się te dane jeszcze odzyskać ?
    Proszę o szybką odpowiedź, z góry dziękuje.

--
 pozdrawiam AgEnT