Re: Najlepszy refill do HP845

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 22:44:58 MET

Użytkownik "perszing" <mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Ok, a mozesz mi wytlumaczyc po co mam dmuchac albo powyciagac?
Jestem w tym względzie bardziej praktykiem niż teoretykiem ;-)
IMHO chodzi o to, że wstrzykując atrament ciśnienie się trochę zwiększa i
potem albo trzeba go trochę odessać, albo podmuchać w zaworek
odpowietrzający (poczytaj na jakiejś stronie instrukcje napełniania
kartridża).
W sumie sam chętnie bym się dowiedział dlaczego właściwie trzeba odsysać ten
atrament...

> Czy jak uzywales tego
> atramentu pelikana to zatykala sie glowica?
Praktycznie nie częściej niż stosując jakieś zestawy do napełniania. Jedynie
z ostatnią głowicą (to nie był HP tylko BlackPoint) były już małe problemy -
jak postała 1 dzień, to potem musiała się trochę "rozruszać" zanim zaczęła
ładnie drukować.