Re: Radeon8500 z ViVo

Autor: ggs (ggs_at___konto.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 22:14:21 MET

"GrEgOR" <nospam_at_gregor.home.pl> wrote in message news:aps5jp$fdc$1_at_news.onet.pl...
> Mam problem
> Przeinstalowalem sobie w2k , zainstalowalem sterowniki do karty graficznej z
> plytki cd dostarczonej razem z nia. Wszystko fajnie , ale program Video-In
> nie dziala :( Juz nie wiem co mam robic , bo reinstalowalem stery juz kilka
> razy i dalej nie dziala.
>
> Konfiguracja :
> w2k+sp3
> Sapphire Radeon8500LE +VIVO

1. Jaki MMC ?
Wejdz w katalog instalacyjny z MMC i w pliku install.ini zobacz czy masz InstallTVPlayer=1
2. Sterowniki do Capture sa ?
Device Manager i powinienes miec w Sound , video , game Controllers :
- ATI WDM Rage Theater Video
- ATI WDM Specialized MVD Codec
3. Inne programy do przechwytywania widza wejscie Video-In ?
4. Kabelek podlaczony ? : ))