Re: Najlepszy refill do HP845

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 21:22:30 MET

Użytkownik "perszing" <mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Heh...ja mam hp400 :) Mozesz mi napisac w jaki sposob napelniales te
wklady
> do hp400?

Jak? no zwyczajnie... atrament do strzykawki i bach do środka pojemnika tyle
ile wejdzie. Nowsze kartridże nie miały już na górze żadnego otworu do
nalewania (nie pomyl z tym na środku!), więc malutkim wiertełkiem trzeba
delikatnie nawiercić od góry (gdzieś po boku) i przez ten otworek nalewać,
zakleić otwór taśmą.
Potem tylko jakoś wyrównać ciśnienie (albo trochę nadmuchać, albo powciągać
powietrze przez zaworki odpowietrzające) i gotowe.
Oczywiście mowa o czarnej głowicy.