Dziwna sprawa

Autor: Rafal (rkk0_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 21:06:51 MET

Witam szanownych grupowiczy!
Wlasnie wrocilem od kolegi ktory ma ciekawy problem otoz na rachunku za
komputer ma 128 RAM a w windowsie pisze 63. Nie wiem jak to mozliwe, podobno
ma byc 64 a nie 63, juz pomijajac to ze mialo byc 128. Nie wiem jak to
ugryzc. Probowalem testowac DocMemory tez pisze ze 63.
Nie wiem co o tym myslec moze wy mieliscie cos podobnego?
Config (z paragonu): Compaq EVO C1.1 dysk 20 gb, pamiec 128 DIMM 133.
Komputer kupiony w media markt w Bielsku-Bialej.

Pozdrawiam
Rafal