abit be6 jaki dysk 80 GB??

Autor: uszki (uszki_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 19:28:47 MET

witam jeszcze raz

wiem ze sie powtarzam, pare postow nizej pisalem o kompatybilnosci baracudy
i ww plytki, niestety moje przypuszczenia sie sprawdzily :((

moze intalacja patchy do kontrolera pod winowsa cos naprawi???

wiec czy mozecie mi polecic jakis dysk 80GB do abita be6 (kontroler hpt 366)
ktory by z nim dobrze sie komponowal, Smoq mi odpisal ze caviary dobrze
dzialaja ale w podobno sa strasznie glosne ??

czy macie jakies doswiadczenia z ta plytka i maxtorem d740x??? bralem go pod
uwage zamiast barki

i jeszcze jedno: czy duza roznice w wydajnosci odczuje podpinajac dysk do
kontrolera ata33??

dzieki jeszcze raz za wszelkie sugestie

pozdrawiam

uszki