Najlepszy refill do HP845

Autor: -=Przemek=- (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 17:31:46 MET

Czy kupując atrament do ponownego napełnienia czarnej głowicy kierować się
tylko ceną czy może marką?
W sklepach są z reguły znane mi InkTec'i (zwykle ok. 60zł za 80ml) - jest to
dość drogo w porównaniu do nieco mniej znanych zestawów kosztujących ok.
40zł za 80ml. Tak więc który zestaw wybrać, aby możliwie jak najwięcej razy
dało się napełnić głowicę bez znacznej utraty jakości?

Czy tak naprawdę ten atrament z zestawów różni się czymś od zwykłego
Pelikana? (mając jeszcze HP400 nie raz napełniałem ją właśnie zwykłym
Pelikanem po 6zł za 30ml i też nieźle drukowało, choć być może żywotność
głowicy nieco malała)