Odp: Bad Sectors vs. gwarancja na HD

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 18:16:07 MET DST


Użytkownik Piotr Chmielewski <chmiel_at_mech.pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:anh1bv$c5d$1_at_news.tpi.pl...

> Niestety nie oszukali - umowa gwarancyjna wyraznie podawala ze maja
> 21 dni roboczych na naprawe, a w przypadku przeciagniecia lub nie-
> mozliwosci naprawy cyt. "wymiana towary na identyczny wolny od wad lub
> o lepszych parametrach (za ewentualna doplata)". Czyli teoretycznie mogli
> mi nawet wcisnac jakas 13-ke z odzysku jakby akurat mieli czy jakikolwiek
> inny uzywany. Dlatego tez jestem zadowolony z takiego obrotu sprawy -
> jedyny bol to ze dali mi znow ibm-a ;)

racja. Niektorzy mysla ,ze jak daj sprzet do serwisu to albo im naprawia
albo dostana nowy. Tak ,ze moj przedmowca ma racje ,ze mogl dostac uzywanego
,ale sprawnego! w dodatku 13 GB.

--
pozdrawiam
markx
markv_at_poczta.onet.pl
gg 2354154


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:39:20 MET DST