Re: Wentylatory do Athlonow - pytanie o oznaczenia

Autor: Tomasz Sz. (tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 15:04:31 MET

Radoslaw Sokol wrote:

>Zyskujesz na tym jeszcze w jeden sposób -- "mocniejszy"
>zestaw chłodzący może mieć większy i lepszy radiator, co
>bezpośrednio przełoży się na możliwość wyraźniejszego
>zmniejszenia obrotów wiatraczka.

Dzieki raz jeszcze za odpowiedzi. Wydawalo mi sie ze moze po prostu beda
tu odgrywaly
role jakies problemy z roznica w wielkosci, sposobem przylegania do
rdzenia procesora
ogolnie pojetej niekompatybilnosci itp.
Co do samej wydajnosci chlodzenia sprawa wydaje sie byc raczej oczywista ;-)

--
Z pozdrowieniami,
Tomasz Sz