wycena sprzetu komputerowego

Autor: PiotreK (nospam_bzyko_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 14:57:43 MET

Witam

Nie wiem czy to własciwa grupa ale nie wiem gdzie by tu napsiac.
Dostalem do wycenienia troche sprzetu komputerowego, glownie stacje robocze,
laptopy,
serwer, oprogramowanie, switche, huby itp.

Wyceniłem to na podstawie mojej wiedzy o cenach na rynku urzywanych
komputerów.
Jednak nie mam tu zadnego podparcia, na czym mógłbym oprzeć swoją wycene,
czy gdzieś
są publikowane średnie ceny urzywanych zestawów, tak żebym później mógł sie
na taką publikacje
powołać. Chodzi o cos takiego jak urzywają ubezpieczyciele przy
ubezpieczeniach samochodów,
mają książeczke z tabelami gdzie są podane ceny odpowiedniego modelu z
odpowiedniego rocznika.

PiotreK