Re: iXPek nie lubi mojej barracudy

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 14:35:05 MET

In article <7c4rpa.ggi.ln_at_belial.pl.eu.org>, Serisaac wrote:

> maly dysk podepnij do CD i barakuda bedzie chodzic szypko.nie powinno sie
> laczyc szypkich dysków z wolnymi. sytem zwalnia do najwolniejszego elemntu
> na jednej tasmie.m.

Od kiedy i dlaczego tak jest? Do niedawna miałem dysk Barracuda IV i
zabytkowy cdrom 2x na jednej taśmie i dysk miał transfer około 9MB/s,
zarówno gdy cdrom był podpięty do tej taśmy, jak i wtedy, gdy go odłączyłem.
9MB/s to dużo więcej niż prędkość napędu CD z napisem 2x z przodu obudowy
(300kB/s, czy coś koło tego?)

Paweł