Re: Wentylatory do Athlonow - pytanie o oznaczenia

Autor: Tomasz Sz. (tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 13:52:18 MET

Radoslaw Sokol wrote:

>W jedną stronę: nie należy kupować wentylatorów przeznaczonych
>do pracy ze słabszymi modelami procesorów, bo chłodzić nimi
>mocniejsze procesory.

To w zasadzie jest oczywiste :-)

>Możesz, bo wentylator taki jest mocniejszy niż trzeba.
>Co najwyżej może być zbyt głośny w stosunku do tego, co
>można by uzyskać słabszym wentylatorem, ale regulacja
>obrotów powinna ten problem rozwiązać.

To glownie mialem na mysli, tzn. wiekszy wentylator dla mniejszego
procesora,
bo w druga strone to w zasadzie od razu wydaje sie byc nielogiczne.

>P.S. Przekonstruuj może swoją sygnaturkę -- sygnaturka
>powinna mieć cztery linie, a w Twojej naliczyłem sześć :)

No teraz chyba jest dobrze...
Swoja droga to wiekszosc mogla by sie do tego dostosowac, bo moja
sygnaturka w porownaniu
do tych, ktore tu nie raz widze to maly pikus :-)

Dzieki za odpowiedz :-)

--
Z pozdrowieniami,
Tomasz Sz