Re: strasznie powolna Barracuda 3

Autor: Marcin W. (vrplus_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 12:27:19 MET

Sebastian Bialy <heby_at_poczta.onet.pl> napisal (-a):

> IMHO dysk przestal pracowac w trybie DMA. Uruchom Menadzera
> Urzadzen i sprawdz, czy twoj kontroler popedza ten dysk w
> trybie DMA (wlasciwosci kanalow IDE kontrolera).

Gdzie, gdzie? U mnie nie ma czegos takiego w menadzeze
urzadzen.... Tylko jest 'kontrolery IDE/ATA/ATAPI', ale tam nie
ma zadnego info nt DMA :-(

zainstalowalem nowe sterowniki VIA do kontrolera, i tutaj jest
mozliwosc ustawienia dysku - pracuje teraz w trybie UDMA Mode 5
(czyli ATA 100). Ale dalej wolno.... poprawilo sie tylko to, ze
mozna juz cos robic na kompie podczas kopiowania, ale i tak
kopiuje powoli....

BTW Jakie powinny byc transfery (KB/s) przy kopiowaniu z
partycji na partycje na takim HDD?

--
| gg: 1639577 icq: 161834429 vrplus_at_NOSPAM.poczta.onet.pl |