Re: bad sectory nieslusznie

Autor: tomek jasinski (tomek_at_pm221.warszawa.sdi.tpnet.invalid)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 10:41:00 MET

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 31 Oct 2002 09:30:47 +0100, doszła do
mnie wiadomość od "Maly rozowy prosiaczek" <mkl_at_poczta.fm>, w której
czytam:

>Użytkownik "tomek jasinski" <tomek_at_pm221.warszawa.sdi.tpnet.invalid> napisał

>Nie chodzi mi o parametry tylko skanowanie powierzchni, pisalem przeciez o
>bad sectorach.

Musisz wyzeroać dysk disk managerem ze strony Seagate(stracisz dane).
Jeśli bady znikną po formatowaniu, to najprawdopodobniej zostały
zaznaczone przypadkowo. Aby to potwierdzić, musisz odczytać parametr
"realocated sector count" wyświetlony przez SiGuardiana - powinien być
większy od wartości progowej dla tego modelu dysku.

--
#PZWMDK#Warszawa#0607506003#8356981#