Re: GeForce4 i Duron 700

Autor: Miroslaw Szejduk (shango_at_o2.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 10:37:44 MET

Witam

Mialem podobny problem miesiat temu, najpierw kupilem GF4 Leadteka
A250.Wczesniej mialem GF2 MX i wynik w 3DM2001 okolo 2500 a z GF4 5100,
Procek Duron 700. Po wymianie procka na Athlona 1400 wynik podskoczyl do
8250. Tak wiec chyba nie ma zbytniego sensu kupowac super gfafiki do slabego
procka, lepiej kup sobie jakiegos GF3 i lepszy procek.

Mirek