Re: Szukam drukarki...

Autor: Arkady (arko1_at_nospam.tenbit.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 10:12:38 MET

Użytkownik "Paweł Hajto" <hajto_at_qwe.stream.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> szukam drukarki (do druku monochromatycznego, moze byc laser badz
> atrament) ktora poradzi sobie z ozdobnym, pseudo-czerpanym papierem
240g/m2.
> Do drukowania dyplomow, certyfikatow etc.

-= CIACH=-

Posiadam małą drukarke (już ma trochę latek) HP DeskJet Portable
Gdy zdejmie się podajnik można wkładać ręcznie kartki poziomo
i odbierać je z drugiej strony. Kartka jest cały czas prosta. Nie wiem jak
maksymalnie grube kartki przyjmie ale kiedyś drukowałem na jakichś grubszych
i nie było problemu. Może ktoś z Twoich znajomych ma takową w celach próby.

Pozdrawiam
Arkadiusz