Re: jaka wypalarka do 300zł!

Autor: robi (robertsl_at_hoga.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 08:18:43 MET

> Użytkownik "kapela" <kapela1_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
> >

> Kup Lite-ona 40/12/48
> jest rewelacyjna za te cene
> sprzedaje 8-10 tygodniowo i klijęci są bardzo zadowoleni
>
> nie tak jak ci co kupili LG 40/12/40
> okrutnie szarpie prockiem
> ale generalnie może być
>
> pozdr.
> <<daro>>

Ha,ha
Lg x40 szarpie prockiem...
W instrikcji i na pudełku pisze min. PIII500, więć jasno z tego wynika ze na
super słabym procku bedzie cienko testowałem na PII400 i ma problemy z
napełnieniem bufora, ale oczywiście płytkę nagrywa w tempie nagrywarki x16,
na moim duronku 1.2 wszytsko super hasa, zrobiłeem nawet próbę, w jednym
czasie nawet mogę sobie spotkojnie oglądać divx, kompresować z mpg na divx i
nagrywać płytkę i nic nie szarpie, a nagrywarka sprawuje się super nagrałem
na niej już 200 płyt i żadna nie padła, a nagrywam na najtańszych płytkach
datex.

PZdr