Re: Zasilacz ATX - komp milczy

Autor: Piotrek (pcela_at_tlen.pl)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 01:03:38 MET

Użytkownik "Krzysztof Stefaniak" <kkksss_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Szanowni grupowicze.
> Piszę na tą listę dyskusyjną po raz piewszy
> potrzebuje pomocy
> Szukałem w archiwum ale nie było odpowiedzi nt.
>
> Płyta główna jakaś "dziwna" chipse via typ BIZ 2A/BVC 1A ATX
> Było tak:
> 1, komputer padł - zamilkł całkowicie, dysk nie działa w innym
> komputerze(zero odzewu przy detekcji)
> 2. jakiś macher stwierdził, że to zasilacz
> 3. wymieniono zasilacz
> 4. komputer nie włącza się wogóle, nawet wentylator się nie kręci, ani w
> zasilaczu ani na procku.

> [...]
Miałem to samo. Spróbuj podłączyć +5V StandBy do styku włącznika zasilania
oznaczonego jako + jak nieopisane to strawdz metodą prób i błędów ale
uwarzaj bo trwałe podłączenie do złącz masy może być niebezpieczne.Pozatym u
mnie na masie wogóle nie reaguje. U mnie pomogło na płycie ASUS SP97-V
AT/ATX uniwersalna .
Piotrek