Re: HELP!!! HIS RADEON 8500 + LG 915+

Autor: tbg (tbg_at_poczta.onet.pl.delete-it)
Data: Thu 31 Oct 2002 - 00:22:44 MET

<holden1_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> kupilem ostatnio kompa i mam problem. Mianowicie plywa mi obraz,
szczegolnie
> widoczne na pionowych liniach, takze na literkach. Nie pomaga zmiana

stawialbym na chwiejne napiecie, masz inny zasilacz zeby sprawdzic? radeony
nie lubia zlych zasilaczy, jak masz na plycie (lub w biosie) sterowanie
napieciem agp to sprobuj na 1.6 przestawic
wzglednie powylaczaj fast write i inne wynalazki w ustawieniach agp w biosie

tbg

ja to sie dzisiaj napisze tych postow, a mi to nikt nie pomoze w watku z
riva co sie na pci przestawila :-(