Problem z Fan Mate1?

Autor: Miedzio (miedzio_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 23:36:38 MET

Witam

Posiadam: Cooler Master DP5-7H53F + Fan Mate1. Cooler ma czujnik
temperatury-tak wnioskuje, bo wraz ze wzrostem temp rosnie ilosc jego
obrotow (dziala to dosyc dziwnie-jest to niefunkcjonalne). Po podlaczeniu
Fan Mate`a cooler nie rozkreca sie do maksymalnych obrotow, nawet jesli Fan
Mate jest ustawiony na maksa. Czy to normalna sytuacja? Czy moze spowodowane
jest to tym czujnikiem temp, ktory za dobrze nie funkcjonuje po podlaczeniu
przez fan mate`a? Moze da sie jakos obejsc ten czujnik?

Ogolnie chodzi mi o to, ze kiedy potrzeba chcialbym ustawic wiatraczek na
maksymalna ilosc obrotow, a kiedy zalezy mi na mniejszym halasie zebym mogl
czesciowo zmniejszyc obroty. Obecnie jest to troszke niewykonalne:(

--
Pozdrawiam
Miedzio