Re: porysowany monitor

Autor: TJD (tjd_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 23:06:42 MET

Użytkownik "Tobis" <nospam_at_nospam.com.pl> napisał w wiadomoœci
> Czy znacie lekarstwo na porysowany monitor tzn. sam ekran jest oczywiście
> porysowany a nie elementy plastikowe.
> Monitor to SAMSUNG syncmaster 900 IFT. Wiem, że kiedyś była o tym mowa ale
> nie znalazłęm w archiwum. Czy można to jakoś na stałe wyleczyć czy raczej
> chwilowe lekarstewko a monitorek generalnie do bani?
> T.

Kiedyœ widziałem firmę zajmujšcš się regeneracjš zarysowanych kineskopów.
Metoda polega (chyba) na polerowaniu powierzchni lub na wypełnianiu czymœ*
rys. Może do telewizora to ma sens ale w przypadku monitora dochodzš jeszcze
powłoki antyodblaskowe etc., więc sprawa jest trudna. Ale zawsze można się
popytać.

*ta substancja to musi być coœ w rodzaju olejku immercyjnego? stosowanego w
mikroskopach - czyli współczynnik załamania œwiatła jest taki sam jak w
przypadku szkła.

TJD