riva w trybie pci

Autor: tbg (tbg_at_poczta.onet.pl.delete-it)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 21:55:22 MET

na czas naprawy/wymiany radeona pozyczylem od kolegi rive tnt 2 pro, elsa
razor III pro, zainstalowalem detonatory, skonfigurowalem wszystko poprawnie
(tak mi sie wydaje), a to swinstwo chyba podaje, ze pracuje w trybie pci, bo
w zakladce riva tnt2 pro w rubryce typ magistrali napisane jest agp (tryb
pci). w dodatku w ustawieniach dodatkowych rozmiar tekstur tez mam do
ustalenia w trybie pci

czy to oznacza, ze cos downgraduje mi karte, czy tak ma byc?

 plyta msi 6590, athlon 2000 xp, windows xp pro, ma ktos jakis pomysl co z
tym zrobic? na plycie ustawione agp 4x, w trybie 2x robi to samo

pytanie dodatkowe, jak juz mi sie uda zmienic z Wasza pomoca, mam nadzieje,
na AGP to ile mam ustawic pamieci systemowej w directx i opengl na tekstury?
mam 1 gb ddr 333, w biosie jest ustawione 128, sama karta ma 32 mb. w tej
chwili jest domyslnie tak jak zostalo po instalacji: directx 127 mb i opengl
5 mb

tbg