Re: SOLTEK 75, potrzebuje istrukcji po POLSKU

Autor: LANIA (maremar_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 20:33:19 MET

Użytkownik maarle_at_poczta.onet.pl napisał:

> mi dzisiaj w oparciu o tę płytę zaproponowano następująćą konfigurację:
> athlon 1900, segate 60GB 7200, 256MB 333MHz (zastanawiałem się czy brać
> firmówkę np.Kingstona - gostek powiedział, że szkoda kasy ????;-O), GE FORCE
> 4MX 440 MX MB tv-OUT, SB LIVE 5.1,DVD Pionier x16, obudowa COTEGEN 300WAT,
> Tytan Cooler, CD-RW Lite On x48/x12/x48.
> Czy należy tu coś zmienić ???
> maar

Duron nie żyje. Niech żyje Athlon !
O wycofaniu Duronów mówiło się już ponad pół roku temu, wówczas gdy
informacja tak była jeszcze najśmielszą plotką. Teraz plotki stały się
rzeczywistością, a AMD wykreśliło procesory Duron ze swojej linii
produkcyjnej. Już od wakacji mogliśmy zaobserwować, że seria Duron
stanęła na częstotliwości 1300 MHz.

Benchmark.pl

LANIA