Re: pomocy!

Autor: Stefan (stefMan_at_spam.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 19:56:30 MET

Radoslaw Sokol napisal(a):

> Przy takim wyborze tylko Athlon (rozumiem, że chodzi o
> 1700+, a nie 1700 MHz). Będzie znacznie szybszy i pewnie
> jeszcze tańszy.
>
> BTW postaraj się w przyszłości nadawać artykułom _sensowne_
> tematy, a nie "pomocy!".

no sorki, wiem ze to glupie, ale zalezalo mi na przyciagnieciu uwagi,
bo sprawa jest dla mnie dosyc pilna... jeszcze jedno, duza jest roznica
miedzy 1700 a 1700+ ? bo nie napisali mi tu dokladnie goscie co
oferuja, bede musial sie dowiedziec i cyz jesli jest 1700 a nie 1700+
to czy to zmienia jakos postac rzeczy co do decyzji?

--
pozdrawiam
Stefan