Re: SOLTEK 75, potrzebuje istrukcji po POLSKU

Autor: LANIA (maremar_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 19:35:40 MET

Użytkownik maarle_at_poczta.onet.pl napisał:

> napisz jak długo użytkujesz tę płytę i czy jesteś z niej zadowolony.
> Przymierzam się do kupna dokładnie tego modelu. Jak masz skonfigurowany sprzęt
> w oparciu o tę płytę?
> Pozdrawiam
> maar

Ba ja wiem narazie chodzi wszystko ok mam Atlon 1.7 CeForce 3 Ti 200
nagrywarka, cd rom, dysk 40G. Myszka optyczna. No i wszystkobyło by
dobrze gdyby nie dziwne dzwięki podczas słuchania przez słuchawki:
słysze jakby nagrywarke, słysze jak ryszam myszką, i takie tam pirdoły.
dlatego potrzebuje tą instrukcje i chce sprawdzić czy dobrze wszysko
jest podłączone, a tak poza tym to sie przymierzam sie do SB live 5,1