Re: pomocy!

Autor: tharry (tharry_at_it-net.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 19:24:45 MET

nikt nie chce to ja doradze

> czy AMD Athlon 1.7 GHz czy Intel Celeron 1.7 GHZ i dlaczego?

athlon, dlatego ze to duzo szybszy procesor, a takze dlatego, ze celeron 1,7
to bardzo nieudany produkt, bardzo sie grzeje, ma okrojony chache - co w
rezultacie powoduje ze to procesor wolny i nie ergonomiczny

> czy GeForce2 64 MB MX400 czy Sis 64 MB (szczerze powiem ze nie wiem co
> to jest, ale jeden spec twierdzi ze na testach wypada lepiej niz
> GeForce)
SIS Xabre - to dobra karta, nawet do mniej wymagajacych gier, z racji, ze
mx400 to juz staroc to polecil bym wlasnie Xabre(opieram sie na THG, dla
stalych czytelnikow grupy, zebyscie mnie nie bluzgali...)

pozdrawiam