Uruchomienie mikrofonu w tle?

Autor: rudzik60_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 30 Oct 2002 - 18:42:29 MET

Witam serdecznie,

mam pytanie, czy istnieje jakiś programik, który za pomocą wbudowanego w
monitor i podłączonego do karty dżwiękowej mikrofonu zapisuje w tle dźwięk z
otoczenia komputera (bez wiedzy użytkownika komputera) np. do pliku w jakimś
podkatalogu (najlepiej nie jawnie w formacie wav, albo pakowanie w locie?)
Jak widzicie chodzi o program nadzorujący (szpiegowski). Wybaczcie ale
pracownik mnie chyba kantuje, muszę coś niecoś nagrać :((
Znam się na komputerach na tyle aby poprzez sieć Windows ściagnąć ten plik i
odsłuchać.

Rudzik