Re: Nowy i PYTANIE o Laptopy

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 17:25:16 MET

Użytkownik "Shm"...
> sprocket wrote:
> :: O "firmie" CA (tfu !) zapomnij. I to już!!! ;) Chyba, że
zamierzasz
> :: umocnić się na pozycji lamera ;)
>
> O cholera, a ja kupilem CA 6700 i nawet nie zapytalem nikogo o rade!
> Moze masz jakies konkretne uwagi co do CA? Co pada?
> Bo mnie jak narazie nic, ale... <puk, puk w niemalowane>
> Jak cos, bede zdawal relacje ;(

Co pada...Hmmmm...
Osobiście miałem trzy sztuki. W każdej pękały zawiasy (a były to różne
modele) i obudowa w różnych miejscach (UWAGA!!! CA AFAIK nie daje
gwarancji na obudowę). W każdej padła matryca, a potem już różnie:
płyta główna, port IRDA (!), dźwiękówka (!!), CD-ROM, bateria (cały
czas dają trzy miesiące gwarancji na baterie ?), i chyba jeszcze coś,
nie pamiętam. Dwóch kolesi też miało CA, i przechodzili podobne
objawy: obudowa i matryca (ale matryca, o ile wiem, padła "tylko"
jednemu), HDD. Osobiście żałuję, bo dobrze mi się na CA pracowało,
dobra klawiatura, dobra jakość obrazu, wszystko na swoim
miejscu...Ale, niestety, CA to shit...
Daj znać, jak tam eksploatacja. U mnie problemy zaczynały się w jednym
przypadku od razu (mobo), w innych po 3-6 miesiącach...Powodzenia !

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl