Re: jaka wypalarka do 300zł!

Autor: Megabyte (megabyte_at_poczta.fm)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 16:44:13 MET

Ja bym na twoim miejscu kupił LG 48x. W porównaniu do innych modeli tej
firmy ten ma obsługe UDMA. Nagrywarki LG są bardzo dobre. Ja mam już swoją
ponad 2 lata i chodzi tak jakby były nowa. Kumpel niecały rok temu kupił
nagryware LG i dalej chodzi jak nowa. Natomiast szczerze odradzam Ci
Lite-On. Kumpel kupił 40x, po 3 miesiącach się zepsuła. A jeszcze inny
narzeka że często się zawiesza podczas nagrywania Lead-out.

Megabyte