Re: roznice miedzy monitorami dobrymi i slabymi

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 16:21:06 MET

luk napisał/a...

l> ja jestem tylko ciekaw jednego. jesli samsungi sa takie kiepskie i "
l> Elaktronika czesto starcza tylko na rok - półtora." to dlaczego mam 5
l> (slownie piec) lat
l> gwarancji ?

 Ja powiem więcej. Mam w domu dwa Samsungi - 700p plus (4 lata?) i
 jakąś 14tkę (9 lat?). Oba sprawują się bardzo dobrze. W 14tce kiedyś
 padł jakiś drobiazg. Z 17tką od początku nie ma problemów. Inna
 sprawa, że 17tka kosztowała nie 550 ale prawie 2000zł, a 14tka coś
 ponad ówczesne dziesięć milionów.

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM609... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]