Re: Problem z HP Laser Jet IIP

Autor: KED (Krzysztof.Dmytrow_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Thu 03 Oct 2002 - 15:45:26 MET DST

> Ale i tak to będzie grafika (Windows). Wydrukuj test i sprawdź, ile ma
> pamięci (bodajże off line i alt+test na panelu drukarki); może u sąsiadki
> jest z większą ilością RAM. Jutro odpowiem, co to jest błąd 20.

Wiesz co, chyba jest to problem pamięci, bo pogrzebałem w ustawieniach i
ustawiłem bufor na 512 kB (domyślnie było 1,5 MB) i ustawiłem śledzenie
pamięci drukarki na zachowawczy (chyba najbardziej bezpieczny), a
przedtem było w połowie pomiędzy zachowawczym i agresywnym. Teraz
drukuje, ale jak na stronie jest większa tabelka, to drukarka chyba
czyści bufor i wydrukowała ja za drugim razem dobrze, jak były dwa
wykresy, to niestety, drugiego wydrukowało się jakieś 30% :-). Potem
wyskoczył komunikat, że taka a tak strona została wydrukowana ponownie,
a ta z wykresami nie mogła być powtórnie. Ale przynajmniej nie wyskakują
mi komunikaty z errorem :-). Jeszcze tylko jedno pytanie - nie wiesz,
jak sprawdzić, ile mam pamięci?

pozdrawiam
Krzysiek