Re: Jaki monitor

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 15:33:57 MET

"Juras"

> Moze macie jakies propozycje? Myslalem tez o takich producentach jak
Samsung
> i IIyama...
> Co do max. kwoty...mysle ze nie wiecej jak +/- 1800 PLN

Znowu zaczyna sie zabawa w stylu "moje lepsze niz twoje" (po obejrzeniu
postow poprzednikow). Najlepiej idz do sklepu i wybierz monitor jaki ci
najbardziej odpowiada. Zawsze sie moze zdarzyc, ze nawet jakistam Sony ma
gorszy obraz niz monitor firmy krzak. Zalezy jaki sie egzemplarz trafi. W
sklepie kaz sobie go podlaczyc do karty ATI (jak nie ma Matroxa) i dobrze
potestuj, bo pojedyncze egzemplarze czesto bardzo sie roznia.
Poniewaz sam mialem ten problem niedawno, sporo sie naogladalem. W tej cenie
wybor nie jest az tak wielki. Podobal mi sie obraz na diamondtronach czyli
Samsung 959 i Nec 791/ 991, ogladalem tez IIyame VM 454 i obraz wcale nie
zachwyca - parametry super, ale ostrosc do luftu, moze akurat jakis felerny
byl, nie wiem. Jest jeszcze LG Flatron 900P, ktorego raz tylko widzialem -
obraz byl niezly, ale i tak bym nie kupil :) (taki uraz do LG :)). Z
Philipsem to nie wiem jak jest, ale znajomy od dawna ich do sklepu nie
zamawia, bo maja bardzo upierdliwy serwis, ktory sie bardzo czepia i zawsze
zwala wine na uzytkownika.
Tak czy siak ;), sam obejrzyj wszystkie monitory, nie sugeruj sie sama marka
(nie dotyczy Eizo :)).

pzdr.
hattab