problem z inst. upc chello przez sieciowke.

Autor: Jaman (tranced_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 14:53:26 MET

Witam Szanownych Grupowiczow.

Mam problem odnosnie instalacji modemu motoroli przez sieciowke,
sieciowka jest zainstalowana, lecz nie wiem czy powinna wykrywac nowe
urzadzenie (modem podlaczony skretka do sieciowki), na plycie wydaja sie
byc sterowniki do modemu lecz jakby pod usb, wczesniej chodzilo to pod
usb. Wiem o tym, ze w dniu 29-10-2002 mieli problem z laczem na linii
miedzynarodowej, ale swoja droga chyba nie powinnobyc problemu z
zainstalowaniem urzadzenia.

Za wszelka pomoc i wskazowki bede wdzieczny.

Dziekuje.

Pozdrawiam

Jacek
tranced_at_poczta.onet.pl