Akcelerator bez akceleracji :(

Autor: Etheron (etheron_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 30 Oct 2002 - 14:02:31 MET

Przepraszam z góry, jesli NTG, ale już pisałem w tej sprawie na
pl.rec.gry.komputerowe.sprzet.. ale nikt nic nie napisał... Problem pojawia
się w w grze AVP 2...

Chodzi o to, że na sprzęcie typu : Duron 850, Shuttle AK31 3.1, 128 MB DDR,
Dream.GF 2 MX 400, Seagate 20 GB, w trybie 640x480 z minimum detali gra
wciąż haczy. Zwiększenie detali i/lub rozdzielczosci sprawia, ze przyjemnosc
zabawy zostaje zabita przez 1,2 sekundowe zastaje (odczyty z dysku)...a po
chwili widze tylko, ze juz mnie zabili :(.

Grafika wyglada hmm... kiepsko, wszedzie widze pikseloze, ciemne partie
tekstur wygladaja po prostu brzydko, jak plamy z benzyny o zmierzchu.. nie
wiem, gdzie tutaj jest to rozmycie tekstur ? Ponadto w tle tekstur widac
mecząca na dluzsza metę, mozaike z kwadracików, ktora jest zawsze i nie da
sie z tym nic zrobic.

Co do systemu, to gram pod w98 z zainstalowanym DX8 i niczym wiecej, czyzbym
wciaz mial za mialo ramu ? Na tej samej konfiguracji gra o podobnych
wymaganiach jak AVP2 - NOLF smiga jak zegarek i wyglada cudnie, stojacy o
poziom wyzej MOHAA tez calkiem niezle chodzi. Co z tym zrobic ? Ktos wie,
jak
moglbym sobie z tym poradzic ?

Darek